heleen-en-thom-usa-2017.reismee.nl

Yellowstone NP

Zaterdag heel vroeg uit de veren (4.15u) want we willen wilde dieren spotten en die zijn met zonsopgang het meest actief. Toen we op de plek waren aangekomen waar we het moesten beleven parkeerden we de auto om rond te kijken, we werden vrij snel beloond met wolvengehuil, wat indrukwekkend als je dat in het echt meemaakt. We hebben later nog een grizzlybeer (een beestje van 400kg) gespot en zagen 5 coyotes rennen en weer heel veel bizons, het was het vroege opstaan meer dan waard. Later op de dag kwamen we een hele grote groep herten tegen en het mannetje was heel druk om zijn vrouwtjes bij elkaar te houden en andere mannetjes op afstand. Wij werden door rangers op afstand gehouden want die mannetjes kunnen erg gevaarlijk zijn en vallen zelfs auto's aan die langs rijden. Het vroege opstaan eisde s'middags zijn tol en zijn we er vroeg mee opgehouden.

We hebben een plekje gevonden met wifi zodat we even naar t resultaat van Max konden kijken YESSSS!!!!!!! en ook nog t verhaaltje konden posten.

Wilfred

Leuke verhalen en schitterende foto's

Raymond

Leuke vakantie, volg jullie trip weer net als vorige keer. Veel plezier daar en geniet!

Petra

Hoi vakantiegangers,
Wat een mooie foto's weer!! Ontzettend vroeg jullie bed uit om dit allemaal te kunnen beleven. Jullie terugreis wordt alleen maar slapen, haha. Op dit moment nog wifi loos zoals vermeld in eerder schrijven maar hoop snel weer een paar mooie foto's te kunnen zien. Uiteraard de leuke verhalen erbij. Heel veel plezier deze laatste week en tot snel!!!!!