heleen-en-thom-usa-2017.reismee.nl

Seattle Wale watching

Vandaag vroeg uit de veren maar dat was niet erg, want we waren ver voor de wekker al wakker door de jetlag. Om half 8 moesten we op de boot zitten voor onze dagtoer whale watching.

Na 5 uur varen vonden we een groep orca's in de Canadese wateren. Helaas waren ze wel ver weg van onze boot, maar het was toch een mooie ervaring en prachtig om deze giganten in de open zee te zien zwemmen. Na een tussenstop op San Juan Islands voor een overheerlijk ijsje sloeg de jetlag op de terugreis toe.

Eenmaal terug in Seattle hebben we op de pier bij restaurant Crabpot gegeten. Specialiteit is daar allerlei soorten vis met maïs en patat en dat kieperen ze dan gewoon op je tafel,  krijg je een hamertje erbij om de krabscharen te openen en succes ermee. Wij hebben het maar gewoon gehouden bij verse zalm van de BBQ.....

Seattle was leuk maar niet bijzonder en we zijn blij dat we morgen de natuur gaan opzoeken  !

Ilja en Remco

Jullie maken weer een hoop mee. Orca's lijkt ons ook erg leuk om te zien. Maar goed dat jullie zalm hebben genomen, zoveel vlees zit er niet op een krabschaar......:P Wij zijn benieuwd naar de foto's....lekker genieten, knuffels van ons